Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinoinnin kehittäminen pienyritykselle: digitaalinen markkinointi yritykselle

Kivijärvi, Santtu (2022)

 
Avaa tiedosto
Kivijärvi_Santtu.pdf (380.7Kt)
Lataukset: 


Kivijärvi, Santtu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022052612244
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalista markkinointia ja kerättiin siitä tietoa. Tavoitteena oli tuoda toimeksiantajalle vinkkejä ja kerätä tietoa digitaalisesta markkinoinnista ja sen hyödyntämisestä toimeksiantajan yrityksestä. Toimeksiantajana toimi MaRou niminen käsityöyritys. Digitaalinen markkinointi on yksi markkinoinnin osa-alueista. Sen merkitys on todella suuri yritysten markkinoinnissa nykymaailmassa. Opinnäytetyössä tuotiin esille erilaisia digitaalisen markkinoinnin menetelmiä, joita olivat: sosiaalinen media, verkkomarkkinointi ja hakukone optimointi. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia erilaisia digitaalisia markkinoinnin mahdollisuuksia ja miten niitä voi toimeksiantaja hyödyntää. Työssä toteutettiin SWOT- analyysi toimeksiantajan yrityksen markkinoinnista.
 
The theme of this thesis was digital marketing. In this thesis I focused on digital marketing and gathered information about the subject. This thesis was commissioned by a company called MaRou. The aim of this thesis was to bring useful information and examples to the company on how to use digital marketing. Digital marketing and its importance in modern day marketing is very large. In my thesis I gathered information about different digital marketing platforms and methods which were social media marketing, internet marketing and search engine optimization. The goal of this thesis was to investigate different digital marketing themes and how could the commissioner benefit from these. SWOT- analysis was made for the business that commissioned this thesis.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste