Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma isännöintitoimistolle

Saloranta, Terhi (2022)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö arviointiversio, Terhi Saloranta 2022.pdf (391.2Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Saloranta, Terhi
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022053013283
Tiivistelmä
Isännöintitoimistojen on aika heräillä tuotteiden ja palveluiden markkinoinnin tärkeyteen ja on
aika nykyaikaistaa ajattelua ja suunnata markkinointia myös sähköisiin markkinointikanaviin.
Ajatuksella laadittu markkinointisuunnitelma tuo jokaiselle yritykselle kilpailuetua ja tavoitteellinen markkinointi onkin jokaisen menestyvän yrityksen kulmakiviä toimialasta riippumatta. Opinnäytetyö on tehty seuraten työnantajayrityksen tarpeita muodostaa kirjallinen selkeästi laadittu
markkinointisuunnitelma.
Opinnäytetyön tavoite on kehittää toteutettavissa oleva markkinointisuunnitelma isännöintitoimistolle, josta yritys voi ammentaa ideoita oman markkinointinsa kehittämiseen. Toiminnallisen
opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma Hyvinkään Kiinteistöisännät Oy:lle,
jossa on hyödynnetty sähköisiä markkinointikanavia toimeksiantajan toiveen mukaisesti. Markkinointia kohdistetaan yrityksen pääasiakassegmenteille, joita ovat asunto-osakeyhtiöiden ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallitukset. Markkinointia tehdään asuntovuokrauspalveluiden markkinoimiseksi kiinteistöosakeyhtiöille sekä molemmille kohderyhmille suunnattuun uusasiakashankintaa ja palveluiden kehitystä varten.
Opinnäytetyön tietoperustassa käsitellään eri asiakassegmenttejä ja asiakkaiden tarpeita, yrityksen kilpailukeinoja ja eri markkinointikanavia, mitä markkinointisuunnitelman produktissa hyödynnetään. Tietoperusta on kirjoitettu markkinointisuunnitelman kohderyhmien ymmärtämiseksi,
yrityksen kilpailuetujen hyödyntämiseksi ja jotta markkinointisuunnitelmassa on valittu relevantit
markkinointikanavat näitä silmällä pitäen.
Produktissa on luotu markkinointikampanjoita toimeksiantoyrityksen toiveiden pohjalta hyödyntäen pääasiallisesti sähköisiä markkinointikanavia ja olemassa olevia toimitiloja, jolloin markkinointikustannukset on mahdollista pitää alhaisina. Opinnäytetyön tulos on markkinointisuunnitelma, jota toimeksiantoyritys voi hyödyntää tuotteiden ja palveluiden markkinoinnissa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste