Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö: Markkinoinnin assistentin ammatillinen kehitys

Laiho, Ellen (2022)

 
Avaa tiedosto
Laiho_Ellen.pdf (582.9Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Laiho, Ellen
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022053113490
Tiivistelmä
Tämä on markkinoinnin assistentin ammatillista kehitystä käsittelevä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö, jossa tarkastellaan opinnäytetyön tekijän markkinoinnin alan työpäiviä. Opinnäytetyö sisältää johdannon, lähtötilanteen kuvauksen, kahdeksan viikon päiväkirjamerkinnät viikkoanalyyseineen, sekä pohdinta osuuden oman osaamisen kehittymisestä.

Opinnäytetyön tekijä työskentelee freelancerina markkinoinnin alalla monipuolisesti erilaisissa markkinoinnin assistentin tehtävissä. Opinnäytetyön tarkoituksena on päiväkirjamerkintöjen ja alan tietoperustan avulla analysoida opinnäytetyön tekijän osaamista ja kehittää omaa osaamista ja ammattitaitoa alalla. Päiväkirjamerkinnät ovat kirjoitettu kahdeksan viikon ajalta ja ne sijoittuvat ajalle 28.3.2022-20.5.2022.
Päiväkirjaopinnäytetyö keskittyy sen tekijän keskeisimpiin markkinoinnin assistentin työtehtäviin, jotka ovat digitaalinen markkinointi, sosiaalisen median markkinointi, graafinen suunnittelu, hakukoneoptimointi ja markkinoinnin suunnittelu. Nämä ovat myös aiheita, joissa opinnäytetyön tekijä kehittää osaamistaan päiväkirjamerkintöjen ja viikkoanalyysin avulla.
Opinnäytetyön keskeinen tietoperusta rajautuu käsittelemään markkinoinnin alan kirjallisuutta ja blogijulkaisuja. Tietoperusta käsittelee myös opinnäytetyön tekijän työssään käyttämien ohjelmistojen oppaita. Tietoperustaa on käytetty sekä päiväkirjamerkinnöissä että viikkoanalyyseissä.

Seurantajakson aikana opinnäytetyön tekijä on kehittänyt osaamistaan tietoperustan ja itse- reflektion avulla, mutta myös käytännössä tekemällä ja kokeilemalla erilaisia toimintamalleja.
Pohdinta osiossa opinnäytetyön tekijä on pohtinut omaa ammatillista kehittymistään seuranta- jakson aikana. Pohdinta osiossa on kuvailtu seurantajakson aikana tapahtunut konkreettinen ammatillinen kehitys.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste