Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa vaikuttajan näkökulmasta

Timofeeva, Anna (2022)

 
Avaa tiedosto
Anna_Timofeeva.pdf (1.655Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Timofeeva, Anna
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022053113630
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella vaikuttajamarkkinointia sosiaalisen median markkinoinnin muotona sekä tarkastella tarkemmin sosiaalisen median vaikuttajia ja vaikuttajaksi tulemista. Tavoitteena oli myös kuvata kasvua vaikuttajamarkkinoinnin osaajaksi Instagramissa. Vaikuttajamarkkinoinnilla on lukuisia määritelmiä siitä, mitä se tarkoittaa käsityksenä, mutta tämä opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia liiketoiminnan keinona parantaa näkyvyyttä ja myyntiä tekemällä kaupallista yhteistyötä sosiaalisessa mediassa vaikuttajan kanssa. Työssä keskitytään sosiaalisen median kanavaan Instagramiin.
Tämän opinnäytetyön teoriaosuudessa pohditaan, mitä vaikutusta vaikuttajamarkkinoinnilla on liiketoiminnan strategiseen kehitykseen, mitä mahdollisuuksia se tuo ja mitä haasteita vaikuttajamarkkinoinnilla on, avataan vaikuttajan käsitettä laajemmin, kerrotaan vaikuttajamarkkinoinnin tehokkaimmista some-kanavista ja nykyhetken trendeistä, jaetaan omia kokemuksia vaikuttajan työstä, sekä lopussa arvioidaan omaa suoritusta. Työssä esiteltiin vaikuttajan ja yrityksen välistä kaupallista yhteistyötä.
Opinnäytetyö on luonteeltaan toiminnallinen ja siinä on myös portfoliotyön piirteitä. Tässä työssä teoria nivoutuu oman kokemuksen kautta vaikuttajatyöhön. Työssä lähdeaineistona käytettiin painettua kirjallisuutta sekä lukuisia verkkolähteitä.
Työn pohdintaosuudessa analysointiin työn tutkimuksen tuloksia, omaa oppimista työn aikana, sekä pohdittiin mahdollisuuksia tulevaisuuden osalta vaikuttajamarkkinoinnista Instagramissa. Sen lisäksi analysointiin ammattilista kasvua viestinnän ammattilaiseksi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste