Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Highway Kuusamo

Kämäräinen, Kreetta (2022)

 
Avaa tiedosto
Kamarainen, Kreetta.pdf (1.470Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Kämäräinen, Kreetta
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060917040
Tiivistelmä
Tiivistelmä 

Tekijä: Kämäräinen Kreetta 
Työn nimi: Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Highway Kuusamo 
Tutkintonimike: Tradenomi (amk) 
Asiasanat: Markkinointisuunnitelma, sosiaalinen media, sosiaalisen median markkinointi 

Opinnäytetyön toimeksiantaja on kuusamolainen, alle vuosi sitten perustettu pukeutumisen erikoisliike. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, sillä yritykseltä puuttui vielä kyseinen suunnitelma. Pitkän aikavälin tavoite on kasvattaa toimeksiantajan näkyvyyttä ja tunnettuutta sosiaalisessa mediassa ja hankkia yrityksen sosiaalisen median kanaviin lisää seuraajia, minkä myötä toivotaan myös asiakasmäärien kasvua.

Tämä opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta; teoreettisesta viitekehyksestä ja luodusta sosiaalisen median markkinointisuunnitelmasta. Teoreettinen osuus keskittyy sosiaalisen median markkinoinnin suunnitteluun ja sisältömarkkinointiin sekä sosiaaliseen mediaan markkinointiympäristönä painottuen toimeksiantajan käyttämiin Facebook- ja Instagram-kanaviin. Teoreettisessa osuudessa kerrotaan myös käytetyistä tutkimusstrategioista, ja avataan niiden sisältöjä.

Opinnäytetyössä käytetyt tutkimusstrategiat ovat kyselytutkimus ja teemahaastattelu. Aineistoa kerättiin lomakekyselyllä ja toimeksiantajan teemahaastattelulla. Sähköinen lomakekysely toteutettiin ”Kuusamossa puhutaan!” -Facebook-ryhmässä aikavälillä 8.4.2022-30.4.2022. Kyselyssä kartoitettiin yrityksen Facebook- ja Instagram-markkinoinnin näkyvyyttä ja vastaajien ajatuksia siitä, millaista sisältöä he haluavat nähdä yrityksen sosiaalisissa medioissa. Kyselyyn tuli 132 vastausta. Teemahaastattelu toteutettiin toimeksiantajalle, ja se käsitteli yrittäjän omia ajatuksia ja tavoitteita sosiaalisen median markkinointiin liittyen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste