Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The role of relationship marketing as a tool for growth in Ghanaian banking sector . (Case of HFC bank Ghana)

Tettey, Emmanuel (2014)

 
Avaa tiedosto
emmanuel final thesis.pdf (1.136Mt)
Lataukset: 


Tettey, Emmanuel
Vaasan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405158015
Tiivistelmä
Kasvanut kansainvälinen kilpailu on johtanut siihen, että monet yritykset priorisoivat ja kasvattavat suhteitaan asiakkaisiinsa pitkällä tähtäimellä. Suurin osa organisaatioista on muuttamassa toimintatapaansa liiketoimintaorientoituneesta markkinoinnista, jossa pääpaino on tuotteilla, suhdemarkkinointiin. Suhteet asiakkaisiin mahdollistavat sen, että yritykset ymmärtävät paremmin asiakkaiden tarpeita ja pystyvät onjaamaan tarjontansa heille sopiviksi. Tämän opinnäytetyön tavoite on tutkia, millainen rooli suhdemarkkinoinnilla on Ghanan pankkisektorin, kuten HFC - pankin kasvussa. Opinnäytetyön teoreettinen runko koostuu asiaankuuluvista teemoista, kuten suhdestrategiasta, asiakassuhdemarkkinoinnista, asiakassuhteen säilyttämisestä, avainasiakkaiden hallinnasta sekä yritysmarkkinoinnista, joita käsitellään tekstissä yksityiskohtaisesti. Tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista tutkimusmenetelmää, jossa sanavalinta kyselylomakkeet jaettiin pankin asiakkaille. Tutkimuksen tulokset osoittivat, että struktu asiakkaat ovat yleisesti tyytyväisiä pankin tarjoamiin palveluihin. Lisäksi asiakkailla on taipumusta olla uskollisia pankilleen saatuaan tehokasta ja toimivaa palvelua.
Lopuksi asiakkaat antoivat ehdotuksia siitä, kuinka voitaisiin parantaa pankin online-palveluita, joissa tilitapahtumat olisivat asiakkaalle helpompia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste