Brändiuskollisuuden vahvistaminen asiakasetujen avulla
Puhakka, Heli (2022)
Puhakka, Heli
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022090819988
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022090819988
Tiivistelmä
Megatrendit, kuten digitalisaatio ja globalisaatio kiristävät ja monimutkaistavat kuluttajamarkkinoiden kilpailua entisestään, jonka vuoksi kuluttajilla on yhä enemmän tietoisuutta ja vaihtoehtoja valita eri yritysten ja tuotteiden välillä. Markkinointi ja myynti tapahtuvat kasvavissa määrin useissa eri kanavissa, joihin yleisöt sirpaloituvat. Arvopohjainen kumppanuus on yhä tärkeämmässä roolissa asiakkaan ostopäätöksessä ja brändeillä on siihen suuri vaikutus.
Tässä kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tutkittiin millä tavalla toimeksiantajan brändiuskollisuutta voidaan ylläpitää ja vahvistaa tarjoamalla asiakasetuja golfkohderyhmässä. Tutkimustulosten pohjalta syntyi kehityssuunnitelma toimeksiantajan asiakkaille suunnatulle etukokonaisuudelle golfkohderyhmässä.
Tässä kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tutkittiin millä tavalla toimeksiantajan brändiuskollisuutta voidaan ylläpitää ja vahvistaa tarjoamalla asiakasetuja golfkohderyhmässä. Tutkimustulosten pohjalta syntyi kehityssuunnitelma toimeksiantajan asiakkaille suunnatulle etukokonaisuudelle golfkohderyhmässä.