Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kohti digitaalista liiketoimintaa: suunnitelma yritykselle

Varvemaa, Nora (2022)

 
Avaa tiedosto
Varvemaa_Nora.pdf (1.197Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Varvemaa, Nora
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112524091
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön lopputuloksena on liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelmat yritykselleni Nora Varvemaa Photographylle. Opinnäytetyössä käsitellään ensin molempien suunnitelmien rakentamista teoriatasolla varsinaisten suunnitelmien luomisen tueksi. Liiketoimintasuunnitelmassa keskitytään myös siihen, miten jo olemassa olevaa toimintaa saadaan laajennettua myös digitaalisten palveluiden myyntiin. Markkinointisuunnitelmassa käsitellään erilaisia digitaalisen markkinoinnin keinoja ja välineitä ja tehdään niitä hyödyntäen markkinointikalenteri vuoden 2023 ensimmäiselle puolelle vuodelle.

Opinnäytetyöllä on todellinen hyöty yritykselleni, jolta vielä puuttuu liiketoimintasuunnitelma. Sen on tarkoitus selkeyttää nykyistä toimintaa, arvoja sekä tavoitteita, ja se toimii suuntaviivana yrityksen kannattavuutta ja kehitystä pohtiessa. Paras lopputulos on yrityksen kannattavuuden kasvu. Samaan lopputulemaan tähtää myös markkinointisuunnitelma, jonka toivottava lopputulema on näkyvyyden kasvu mm. sosiaalisessa mediassa ja hakukoneissa. Markkinointisuunnitelma auttaa keskittymään paremmin markkinoitavaan sisältöön ja näin ollen se on laadukkaampaa, mikä taas parantaa asiakkaan brändimielikuvaa sekä sitouttaa asiakasta seuraamaan jakamaani sisältöä. Markkinointisuunnitelma myös johdonmukaistaa yrityksen markkinointiviestintää.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste