Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Uuden yrityksen brändääminen : case Pohjan Kamppailijat

Korva, Kari; Karjula, Antti (2022)

 
Avaa tiedosto
Korva_Kari_Karjula_Antti.pdf (1.361Mt)
Lataukset: 


Korva, Kari
Karjula, Antti
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120426201
Tiivistelmä
Opinnäytetyö liittyy yleisesti brändiin, brändäämiseen ja siihen, miten uusi yritys voi rakentaa ja ylläpitää brändiään kustannustehokkaasti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli vahvistaa ja kehittää olemassa olevaa brändiä toimeksiantona thainyrkkeilyseuralle Pohjan Kamppailijat. Työssä käsiteltiin brändin ja brändäyksen teoriaa, jonka jälkeen käsiteltiin helposti lähestyttävät ja kustannustehokkaat tavat lähteä rakentamaan pienyrityksen brändiä. Tavoitteena opinnäytetyössä oli tutkia, miten yrityksen tavoiteltu brändi kohtaa asiakkaan brändimielikuvan kanssa. Lisäksi toimeksiannossa seuralle rakennettiin verkkosivut.
Opinnäytetyössä käytettiin kvantitatiivista ja kvalitatiivista tutkimusmenetelmää. Tutkimusaineisto kerättiin Google Forms -kyselyllä. Brändin mielikuvaa arvioivat Pohjan Kamppailijat -seuran jäsenet. Lähdemateriaali teoriaosuudelle kerättiin valmiiksi tuotetuista dokumenteista, johon kuuluivat pääasiassa e-kirjat ja verkkoartikkelit.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi lähdemateriaaleihin perustuva kirjallisuuskatsaus brändistä ja brändäämisestä sekä toimeksiantona tehty tutkimus seuran nykyisestä brändäyksestä ja siihen tehdyistä muutoksista. Osa muutoksista oli tärkeämpiä kuin toiset, ja ne muodostivat yhdessä vahvan kokonaisuuden, joka edistää seuran brändiä. Muutokset brändimielikuvaan olivat seuran jäsenien mukaan positiivisia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste