360-ympäristö
Özcan, Mehmet Suheyl (2021)
Özcan, Mehmet Suheyl
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121630626
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121630626
Tiivistelmä
Insinöörityöni tavoitteena oli selvittää 360-ympäristön käyttöä Espoon Viherlaakson alakoulussa ja luoda käyttöohjeita Pandoras Box Manager -ohjelman käytöstä 360-ympäristössä. Työssäni selvitän, miten 360-ympäristöä käytetään maailmalla sekä miten Viherlaakson alakoulun 360-ympäristö toimii teknisesti. Lisäksi kerron, miten 360-ympäristöä hyödynnetään opetuksessa.
Työn alussa on lyhyt katsaus siihen, mistä 360-teknologian kehitys on alkanut ja mitä se on nyt sekä miten sitä käytetään maailmalla.
Työssä kerrotaan ainutlaatuisesta 360-huoneen rakentamisesta kouluympäristöön ja sen teknisistä sekä ohjelmistollisista asennuksista. Sen jälkeen vertaillaan 360-ympäristöä maailmalla ja Viherlaakson alakoulussa. Lisäksi kerrotaan sen opetuskäytöstä.
Työn alussa on lyhyt katsaus siihen, mistä 360-teknologian kehitys on alkanut ja mitä se on nyt sekä miten sitä käytetään maailmalla.
Työssä kerrotaan ainutlaatuisesta 360-huoneen rakentamisesta kouluympäristöön ja sen teknisistä sekä ohjelmistollisista asennuksista. Sen jälkeen vertaillaan 360-ympäristöä maailmalla ja Viherlaakson alakoulussa. Lisäksi kerrotaan sen opetuskäytöstä.