Ohjeistus b2c palvelumyynnin digitalisointiin
Hyväri, Tuomas; Ranta-Nilkku, Jaakko (2022)
Hyväri, Tuomas
Ranta-Nilkku, Jaakko
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022122931654
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022122931654
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia opas palvelumyynnin digitalisoimiseen b2c myynnissä. Opinnäytetyö on toteutettu kvalitatiivisena tutkimuksena ja tietoa on kerätty haastattelemalla kuutta eri myynnin parissa työskentelevää henkilöä. Tietoperusta kasattiin kirjalähteiden, erilaisten artikkeleiden ja aineistojen pohjalta.
Koronapandemian aikaansaama digiloikka näkyy merkittävästi monien myyjien työssä ja se on tuonut laajalti erilaisia mahdollisuuksia toteuttaa myyntityötä.
Opasta voi hyödyntää, kun haetaan vaihtoehtoisia tapoja toteuttaa yrityksen myyntiä. Opas on pääpiirteinen ja sitä voidaan soveltaa osittain tai kokonaisuudessaan toimialan mukaan.
Koronapandemian aikaansaama digiloikka näkyy merkittävästi monien myyjien työssä ja se on tuonut laajalti erilaisia mahdollisuuksia toteuttaa myyntityötä.
Opasta voi hyödyntää, kun haetaan vaihtoehtoisia tapoja toteuttaa yrityksen myyntiä. Opas on pääpiirteinen ja sitä voidaan soveltaa osittain tai kokonaisuudessaan toimialan mukaan.