Visual Components 4.4 -ohjelmiston käyttö VR-maailmassa
Abdi, Mustaf Kalif (2023)
Abdi, Mustaf Kalif
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202302072107
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202302072107
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia käyttöohje, kuinka tuoda Visual Component -malli virtuaalimaailmakatselmukseen virtuaalilaseihin, joita oppilaat voivat hyödyntää opiskelussa Myyrmäen Metropolian kampuksessa. Opinnäytetyössä käytettiin Visual Components 4.4 -ohjelmaa, jolla voi tehdä simulaatiota projekteista. Tämän jälkeen malleja pystyi tarkastelemaan Visual Components Experience 3D:n kautta. Se on yhteydessä virtuaalilaseihin.
Opinnäytetyössä laadittiin käyttöohje. Käyttöohje mahdollistaa kenelle tahansa helpon ja ytimekkään oppimisen. Käyttöohjeessa käydään läpi yksinkertaisesti vaihe vaiheelta lopputulokseen asti.
Lopputuloksena syntyi käyttöohje, jota noudattamalla pääsee tutustumaan Visual Componentsiin ja (VR) virtuaalimaailmaan sekä katselemaan esimerkiksi tuotannon robottimalleja reaaliaikaisesti. Tämä helpottaa käyttäjän reaaliaikaisen oppimisen ja ymmärtämisen malleja kohtaan.
Opinnäytetyössä laadittiin käyttöohje. Käyttöohje mahdollistaa kenelle tahansa helpon ja ytimekkään oppimisen. Käyttöohjeessa käydään läpi yksinkertaisesti vaihe vaiheelta lopputulokseen asti.
Lopputuloksena syntyi käyttöohje, jota noudattamalla pääsee tutustumaan Visual Componentsiin ja (VR) virtuaalimaailmaan sekä katselemaan esimerkiksi tuotannon robottimalleja reaaliaikaisesti. Tämä helpottaa käyttäjän reaaliaikaisen oppimisen ja ymmärtämisen malleja kohtaan.