Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Market entry strategy to Swedish market Case company: Strongest Group Oy

Lehtonen, Aleksi; Tolonen, Tomi (2023)

 
Avaa tiedosto
Lehtonen_Aleksi_Tolonen_Tomi.pdf (632.7Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Lehtonen, Aleksi
Tolonen, Tomi
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202304215806
Tiivistelmä
Nopeasti muuttuvilla markkinoilla, joissa teknologiat ovat tärkeässä roolissa jokaisen yrityksen toiminnassa, jokainen yritys etsii kannattavampia tapoja liiketoiminnan harjoittamiseen. Monet yritykset etsivät tapoja laajentaa toimintaansa uusille markkinoille, jotta ne voivat saada kilpailuetua ja jatkaa kasvuaan.

Tutkimuksen tärkein tavoite on selvittää, onko Ruotsin markkinat hyvä markkina Strongest Groupin liittyä, ja mikä on tehokkain markkinoille tulostrategia Ruotsissa. Saavuttaakseen tutkimuksen tavoitteet, tutkimuksen tekijät esittelevät analyysin Strongest Groupin tapausyrityksen Ruotsin markkinoista. Tutkimus on suoritettu kvalitatiivisella lähestymistavalla markkinoille tulon strategian kehittämiseksi. Aineisto kerätään haastattelemalla tapausyrityksen toimitusjohtajaa ja myyjää, joka toimii Ruotsin markkinoilla. Toissijaiset tiedot ovat peräisin aiheeseen liittyvistä kirjallisuuslähteistä ja online-lähteistä sekä internet-materiaaleista.
Lisäksi tekijöillä on vahva kokemus tästä alasta Suomen markkinoilla. Tutkimuksen tulokset osoittavat, ovatko Ruotsin markkinat potentiaaliset markkinat Strongest Groupille liittyä, ja mitkä ovat tärkeimmät askeleet, jotka heidän on otettava huomioon ulkomaille tullessaan.
 
In the quickly changing markets, where technologies play an important role in every company's operations, every company is looking for more profitable ways to do business. Many companies are looking to expand their operations in new markets, in order for them to gain competitive advantages and keep growing further.

The main objective of the research is to find out whether the Swedish market is a good market for Strongest Group to enter in and the most effective entry mode strategy to the Swedish markets. To achieve the goals of the thesis, the authors of the study present an analysis of the Swedish market for the case company.

The thesis has been conducted by a qualitative approach method to develop the market entry strategy. Data is collected by interviewing the case company’s CEO and interviewing a salesperson that is operating in the Swedish market. Secondary data is from literature books related to subject and online data sources and internet materials. Also the authors have strong experience in this field in Finnish markets.

The results of the study shows whether the Swedish market is a potential market for Strongest Group to enter, and what are the main steps that they have to consider when entering foreign markets.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste