Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Organisaation toiminnan kehittäminen

Warjus, Herman (2023)

 
Avaa tiedosto
Warjus_Herman.pdf (6.096Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Warjus, Herman
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202304266428
Tiivistelmä
Lännen Palveluyhtiöt Oy on kiinteistöpalveluiden tarjoaja Tampereella ja Valkeakoskella. Yritys tarjoaa isännöinti-, kiinteistö- ja siivouspalveluita. Kiinteistöpalvelu on erikoistunut tarjoamaan palveluita liittyen kiinteistöjen kunnossapitoon, ulkoalueiden hoitoon, rakennusten korjaukseen ja tekniseen asiantuntijuuteen.

Lännen tekninen yksikkö toimii yhteistyössä korjauspalvelun asiantuntijoiden kanssa ja isännöintipalvelu on kiinteistöpalvelun sisäinen asiakas. Tekniset asiantuntijat valvovat taloyhtiön velvoitteita ja toimivat taloyhtiön edustajina. Opinnäytteen tarkoituksena oli kehittää toimintaa yksikön sisällä ja organisaation osastojen välistä yhteistyötä.

Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa isännöitsijöiden tyytyväisyys teknisen yksikön toimintaan, sekä löytää keinoja ja näkökulmia toiminnan kehittämiseen. Tutkimus sisälsi kyselyn isännöitsijöille ja haastatteluja, joiden pohjalta järjestettiin palautetilaisuus teknisen yksikön henkilökunnalle.

Tulokset osoittivat, että teknisen yksikön tuottaman palvelun laatuun oltiin yleisesti kohtalaisen tyytyväisiä. Yhteistyössä isännöitsijöiden kanssa havaittiin kehitettävää erityisesti tiedonkulussa ja kommunikaatiossa, sekä töiden priorisoinnissa ja aikataulujen hallinnassa. Tulokset osoittivat myös, että teknisten asiantuntijoiden työskentelytavoissa oli eroavaisuuksia ja toivottiin, että ne olisivat yhtenäisemmät.

Palautetilaisuuden tarkoituksena oli kehittää yksikön toimintaa tutkimustuloksien perusteella. Tilaisuudessa ryhmä kehitti yhteisiä käytäntöjä, joilla pyritään parantamaan yksikön sisäistä toimintaa. Tiedonkulkua parannetaan kirjaamalla yhtenäisellä tavalla asioita kiinteistötietojärjestelmään. Tiedot ovat näin helposti löydettävissä myös tulevaisuudessa. Yhteistyötä parannetaan suunnittelemalla töiden toteutus tarkemmin ja luomalla toteutusaikataulu kaikille työtilauksille. Aikataulu ja aktiivinen viestintä tilaajan kanssa helpottavat töiden priorisointia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste