Sosiaalinen media yrityksen markkinoinnin välineenä : case: C.P.E. Production Oy
Kopo, Satu (2023)
Kopo, Satu
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023051110071
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023051110071
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni käsittelee sosiaalisen median ja audiovisuaalisen aineiston hyödyntämistä B2B-markkinoinnissa sekä analysoi yrityksen C.P.E. Production Oy markkinointitarpeita. Varsinainen tutkimuskysymys on, että miten audiovisuaalista aineistoa voi/kannattaa hyödyntää B2B-markkinoinnissa.
Tutkimusasetelmana käytän tapaustutkimusta, jossa teen kuvailevaa reflektiota omista havainnoistani sekä omasta oppimisestani prosessin aikana. Tutkimusmenetelmänä hyödynnän lähdekirjoja ja -artikkeleita, omia kokemuksiani ja kokeilujani tutkimuksen aikana sekä yrityksen myyntipäällikön haastattelua.
Tutkimusasetelmana käytän tapaustutkimusta, jossa teen kuvailevaa reflektiota omista havainnoistani sekä omasta oppimisestani prosessin aikana. Tutkimusmenetelmänä hyödynnän lähdekirjoja ja -artikkeleita, omia kokemuksiani ja kokeilujani tutkimuksen aikana sekä yrityksen myyntipäällikön haastattelua.