Brändi-ilmeen uudistus B2B-yritykselle
Mäenpää, Kaisa (2023)
Mäenpää, Kaisa
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023051510823
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023051510823
Tiivistelmä
Tämä työelämälähtöinen opinnäytetyö on toteutettu Wulff Entre Oy:lle tilaustyönä.
Wulff Entre Oy on lähi- ja etäkohtaamisiin erikoistunut asiantuntijatalo. Wulff Entre
tarjoaa yrityksille messuosastoihin liittyviä palveluita sekä laadukkaita etäkohtaamisia
MyRemoteStudio-konseptinsa kautta.
Opinnäytetyö on kehitystyö, joka perustuu B2B-yrityksen brändi-ilmeen uudistukseen.
Työssä keskitytään siis enemmän brändin visuaaliseen identiteettiin ja siihen liittyviin
aiheisiin kuin itse brändin tai brändi-identiteetin luomiseen.
Tavoitteena on luoda ehdotukset Wulff Entrelle yrityksen uudesta brändi-ilmeestä sekä
nettisivujen suunnitteluehdotukset uuden kehitetyn brändi-ilmeen avulla. Aiheeseen
voidaan perehtyä tutkimalla teoriaosuudessa lähteitä brändin visuaaliseen
identiteettiin, ja tietoa voidaan hyödyntää toteutuksessa.
Wulff Entre Oy on lähi- ja etäkohtaamisiin erikoistunut asiantuntijatalo. Wulff Entre
tarjoaa yrityksille messuosastoihin liittyviä palveluita sekä laadukkaita etäkohtaamisia
MyRemoteStudio-konseptinsa kautta.
Opinnäytetyö on kehitystyö, joka perustuu B2B-yrityksen brändi-ilmeen uudistukseen.
Työssä keskitytään siis enemmän brändin visuaaliseen identiteettiin ja siihen liittyviin
aiheisiin kuin itse brändin tai brändi-identiteetin luomiseen.
Tavoitteena on luoda ehdotukset Wulff Entrelle yrityksen uudesta brändi-ilmeestä sekä
nettisivujen suunnitteluehdotukset uuden kehitetyn brändi-ilmeen avulla. Aiheeseen
voidaan perehtyä tutkimalla teoriaosuudessa lähteitä brändin visuaaliseen
identiteettiin, ja tietoa voidaan hyödyntää toteutuksessa.