Teknisenä asiantuntijana asiakaspalvelussa
Lindberg, Teemu (2023)
Lindberg, Teemu
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052815030
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052815030
Tiivistelmä
Kyseessä on portfoliomainen päiväkirjaopinnäytetyö, joka kuvaa kotimaisen kaupan alalla toimivan ja verkkokauppaan erikoistuneen yrityksen asiakaspalvelussa työskentelevän teknisen asiantuntijan päivittäistä työskentelyä keväällä 2021.
Teknisen asiantuntijan rooliin kuuluu monipuolisesti alan työtehtäviä, mutta pääpaino on järjestelmien teknisen toiminnallisuuden varmistamisessa sekä kehittämisessä, jotta varmistetaan yrityksen kilpailukyky sekä asiakaskokemuksen sujuvuus.
Päiväkirjan loppupuolella tapahtuu siirtyminen yrityksen sisällä järjestelmäkehityksen puolelle osaksi QA-tiimiä vastaamaan talon sisäisistä virheilmoituksista.
Teknisen asiantuntijan rooliin kuuluu monipuolisesti alan työtehtäviä, mutta pääpaino on järjestelmien teknisen toiminnallisuuden varmistamisessa sekä kehittämisessä, jotta varmistetaan yrityksen kilpailukyky sekä asiakaskokemuksen sujuvuus.
Päiväkirjan loppupuolella tapahtuu siirtyminen yrityksen sisällä järjestelmäkehityksen puolelle osaksi QA-tiimiä vastaamaan talon sisäisistä virheilmoituksista.