Markkinointiviestintäsuunnitelma Seniori- ja hyvinvointikeskukselle
Smedroos, Ninni (2014)
Smedroos, Ninni
Oulun ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014080113365
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014080113365
Tiivistelmä
Tavoitteena on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Seniori- ja hyvinvointikeskukselle. Seniori- ja hyvinvointi-keskuksella ei ole aikaisempaa markkinointiviestintäsuunnitelmaa, joten sen luominen on tarpeen. Markkinointi-viestintäsuunnitelmassa keskitytään vain Seniori- ja hyvinvointikeskuksen tarjoamaan senioreiden päivähoidon markkinointiviestintään.
Opinnäytetyö on toteutettu kirjoituspöytätutkimuksena. Apuna on käytetty yrittäjien, Tarja Moilalan sekä Jenna Saapungin, haastattelua ja Sähköpostiviestejä Jenna Saapungin kanssa.
Tuloksena on markkinointiviestintäsuunnitelma, jossa on otettu huomioon myös budjettia. Markkinointiviestintä-suunnitelman on tarkoitus auttaa yritystä omassa markkinointiviestintäsuunnittelussa. Tuloksina voisi mainita sen, että markkinointiviestintää tullaan tekemään mm. Kalevassa, mainoslehtisinä jne. Markkinointiviestinnän tavoitteena on tarkoitus saada tunnettuutta sekä asiakkaita Seniori- ja hyvinvointikeskuksen palveluiden piiriin.
Opinnäytetyö on toteutettu kirjoituspöytätutkimuksena. Apuna on käytetty yrittäjien, Tarja Moilalan sekä Jenna Saapungin, haastattelua ja Sähköpostiviestejä Jenna Saapungin kanssa.
Tuloksena on markkinointiviestintäsuunnitelma, jossa on otettu huomioon myös budjettia. Markkinointiviestintä-suunnitelman on tarkoitus auttaa yritystä omassa markkinointiviestintäsuunnittelussa. Tuloksina voisi mainita sen, että markkinointiviestintää tullaan tekemään mm. Kalevassa, mainoslehtisinä jne. Markkinointiviestinnän tavoitteena on tarkoitus saada tunnettuutta sekä asiakkaita Seniori- ja hyvinvointikeskuksen palveluiden piiriin.