Unreal Engine 3D-animaation renderöinnin apuna
Yusuf, Sabha (2023)
Yusuf, Sabha
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023091425814
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023091425814
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan lyhyesti Unreal Enginen roolia 3D-animaation renderöinnissä sekä käydään läpi reaaliaikaisen renderöinnin ja offline-renderöinnin välisiä eroja ja käydään läpi niiden vahvuuksia ja heikkouksia. Lisäksi käydään tiivistetysti läpi tarvittavat työvaiheet, joita vaaditaan Unreal Enginellä renderöidyn animaation saavuttamiseksi. Tarkoituksena on antaa yleiskattava käsitys siitä, mitä 3D-animaation renderöinti Unreal Enginellä käytännössä tarkoittaa ja miksi se on hyödyllistä.