Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiasiantuntijan päiväkirja

Juntunen, Toni (2023)

Avaa tiedosto
Juntunen_Toni.pdf (355.7Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Juntunen, Toni
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023100927113
Tiivistelmä
Päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä tarkasteltiin markkinointiasiantuntijan työtä sekä siinä kehittymistä kahdeksan viikon tarkastelujakson ajan. Työ koostui päivittäisistä merkinnöistä, joita seurasivat viikoittaiset analyysit. Päiväkirjaraportointia edelsi lähtötilanteen kuvaus, joka koostui nykyisen työn analysoinnista, sidosryhmien esittelystä sekä työpaikan vuorovaikutustilanteiden kuvailusta.

Opinnäytetyön seurantajakso sijoittui aikavälille 20.3.2023 – 12.5.2023. Tämän jakson aikana seurattiin markkinointiasiantuntijan henkilökohtaista kehitystä omassa työssään eri teemojen ympärillä.

Työn tavoitteena oli kehittyä asiantuntijatehtävissä monipuolisesti eri osa-alueilla. Keskeiset kehittymisen teemat olivat asiantuntijatyön aikataulutus, aiheymmärrys markkinoitavien tuotteiden osalta, sisältömarkkinoinnin keinot, kohderyhmätuntemus sekä sisältöjen laatu. Keskeinen tietoperusta koostui alan kirjallisuudesta, asiantuntijasisällöistä sekä artikkeleista.

Seurantajakson aikana havaittiin huomattavaa kehittymistä kaikkien asetettujen kehittymisen teemojen osalta, mikä ilmeni konkreettisina parannuksina päivittäisessä työssä. Jotkut teemoista olivat vahvemmin esillä seurantaviikkojen aikana ja korostuivat viikkoanalyyseissa. Kaikki teemat olivat kuitenkin keskeinen osa jokapäiväistä työtä.

Seurantajakso tarjosi hyvän työkalun arjen työskentelyn seurantaan ja viikoittaisten analyysien avulla pystyi selkeästi huomaamaan nousujohteisuuden sekä konkreettisen kehittymisen omassa työssään eri teemojen ympärillä. Opinnäytetyön tekeminen myös johdatti jatkuvasti etsimään parempia toimintatapoja sekä menetelmiä työskentelyn parantamiseen ja prosessien kehittämiseen. Opinnäytetyön tulokset osoittivat asiantuntijana kehittymisen ja tarjosivat arvokkaita oivalluksia markkinointiasiantuntijan työn parantamiseksi tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste