Autoliikkeen myyntikunnostusprosessin kehittäminen
Luhtanen, Sam (2023)
Luhtanen, Sam
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023111229182
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023111229182
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Hedin Automotive Finland Oy:n myymien ajoneuvojen kunnostus- ja luovutusprossien toimintaa. Tarkoituksena on luoda uusi kunnostusprosessi, jossa pystytään hyödyntämään CAB Plan ohjelmaa. Työ tehtiin Keravan toimipisteelle, jolle uusi kunnostusprosessi luodaan.
Työssä selvitettiin, miten nykyinen kunnostus- ja luovutusprosessi etenee ja mitkä ovat sen suurimmat haasteet. Haasteiden selvittämiseksi haastateltiin prosessiin osallistuvia työntekijöitä automyynnistä, sekä huollosta.
Kehityskohteiden selvittämisen jälkeen, työssä luotiin kokonaan uusi kunnostus-prosessi, jossa on huomioituna prosessiin osallistuvien työntekijöiden esittämät haasteet ja toiveet.
Selvitimme, miten haluttu kunnostusprosessi toimii CAB Plan ohjelmaa hyödyntämällä.
Työssä selvitettiin, miten nykyinen kunnostus- ja luovutusprosessi etenee ja mitkä ovat sen suurimmat haasteet. Haasteiden selvittämiseksi haastateltiin prosessiin osallistuvia työntekijöitä automyynnistä, sekä huollosta.
Kehityskohteiden selvittämisen jälkeen, työssä luotiin kokonaan uusi kunnostus-prosessi, jossa on huomioituna prosessiin osallistuvien työntekijöiden esittämät haasteet ja toiveet.
Selvitimme, miten haluttu kunnostusprosessi toimii CAB Plan ohjelmaa hyödyntämällä.
