Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin automaation hyödyntäminen : case Peili Vision

Annala, Lauri (2023)

 
Avaa tiedosto
Annala_Lauri.pdf (1.567Mt)
Lataukset: 


Annala, Lauri
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112732110
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin miten toimeksiantaja Peili Vision voi hyödyntää digitaalista markkinointia ja markkinoinnin automaatioita. Opinnäytetyön teoriaosassa käsiteltiin laajasti digitaalista markkinointia sekä markkinoinnin automaatiota. Tutkimuksessa käytettiin määrällistä tutkimusta, kun toteutettiin kyselytutkimus, ja laadullista tutkimusta kun tehtiin havainnointia, omiin kokemuksiin perustuen, jotka sain ollessani harjoittelussa toimeksiantajalla. Tietoperustan ja kyselytutkimuksen avulla pyrittiin vastamaan tutkimuskysymyksiin ja selvittämään, onko jotain digitaalisen markkinoinnin työkaluja tai markkinoinnin automaatioita, joita toimeksiantaja Peili Vision voisi hyödyntää.

Tutkimuksessa toteutettiin kysely, jonka kohderyhmänä oli digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset. Kysely julkaistiin Markkinointikollektiivi-nimisessä Facebook-ryhmässä. Kysely lähetettiin myös sähköpostitse 71:een eri digitaaliseen markkinointiin erikoistuneeseen yritykseen. Kyselyssä pyrittiin selvittämään, mitä digitaalisen markkinoinnin työkaluja, ja markkinoinnin automaatioita digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset käyttävät.

Tutkimuksesta selvisi, miten Peili Vision voi hyötyä digitaalisesta markkinoinnista ja markkinoinnin automaatiosta. Tutkimuksesta käy ilmi, mitä digitaalisen markkinoinnin työkaluja markkinoijan kannattaa käyttää työssään. Peili Visionionilla markkinointia tai myyntityötä tekevä voi kokeilla kehitysideoitani työssään.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste