Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sähköisen asiakastyytyväisyysjärjestelmän käyttöönotto

Hintikka, Jaana (2023)

 
Avaa tiedosto
Hintikka_Jaana.pdf (432.8Kt)
Lataukset: 


Hintikka, Jaana
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112832292
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ottaa käyttöön asiakastyytyväisyysjärjestelmä työn kohdeyrityksessä, jonka avulla luodaan asiakastyytyväsyyskyselyt asiakkaille. Asiakastyytyväisyyskyselyissä tärkeintä oli saada selville asiakkaiden halukkuus kohdeyrityksen palvelujen suositteluun. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämishankkeena kohdeyritykselle. Työn lopputuloksena kohdeyritys sai käyttöön uuden säh-köisen asiakastyytyväisyysjärjestelmän ja asiakastyytyväisyyskyselyt.

Opinnäytetyön viitekehys koostuu kahdesta pääteemasta: asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä asiakastyytyväisyysjärjestelmä. Asiakaskokemus ja -tyytyväisyysosiossa tutustuttiin tarkemmin asiakkaaseen, asiakkaan kokemukseen ja tyytyväisyyteen sekä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Asiakastyytyväisyysjärjestelmäosiossa käytiin läpi asiakastyytyväisyysjärjestelmiä ja niiden integrointia muihin järjestelmiin. Tietoperustassa käytettiin paljon alan kirjallisuutta ja julkaisuja.

Opinnäytetyö toteutettiin kehittämisprojektina, jossa nykytilakartoituksen pohjalta selvitettiin kohdeyrityksen tarpeet ja toiveet uudelle asiakastyytyväisyysjärjestelmälle ja asiakastyytyväisyyskyselyille. Tarpeiden selvittämisen jälkeen tehtiin valinta järjestelmän palveluntuottajasta, jonka avulla asiakastyytyväisyysjärjestelmä otettiin käyttöön sähköisten asiakastyytyväisyyskyselyiden myötä.

Projektin lopputuloksena kohdeyritys sai käyttöön sähköisen asiakastyytyväisyysjärjestelmän ja asiakastyytyväisyyskyselyt, joka vastasi heidän tarpeitaan. Asiakkailta saatu palaute auttaa yritystä keräämään tietoa suositteluhalukkuudesta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste