Kanta-asiakasohjelman tutkiminen ja luominen
Murto, Ilmari (2023)
Murto, Ilmari
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112932608
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023112932608
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsitellään kanta-asiakkuuksia, tietosuojaa ja miten kanta-asiakasohjelma olisi helpointa luoda hyväksikäyttäen Refox-myyntiohjelmaa.
Toimeksiantajana oli Barefoot Suomi Oy ja yhteyshenkilönä Joona Lehto. Toteutin kyselytutkimuksen toimeksiantajaosapuolen jo olemassa olevilla asiakkailla uutiskirjeen mukana. Kyselyssä hyödynsin teoriatekstejä ja omakohtaista kokemusta Refox-ohjelman käytöstä. Kysely toteutettiin Google Forms -lomaketyökalun avulla.
Kyselyyn vastanneet asiakkaat toivoivat helppokäyttöisen ja sujuvan kanta-asiakasohjelman, jolla saisi henkilökohtaisia alennuksia. Tällä tavoin asiakastyytyväisyyden kasvattaminen olisi yksinkertaista ja satunnaisia asiakkaita olisi helpompi sitouttaa kanta-asiakkaiksi.
Toimeksiantajana oli Barefoot Suomi Oy ja yhteyshenkilönä Joona Lehto. Toteutin kyselytutkimuksen toimeksiantajaosapuolen jo olemassa olevilla asiakkailla uutiskirjeen mukana. Kyselyssä hyödynsin teoriatekstejä ja omakohtaista kokemusta Refox-ohjelman käytöstä. Kysely toteutettiin Google Forms -lomaketyökalun avulla.
Kyselyyn vastanneet asiakkaat toivoivat helppokäyttöisen ja sujuvan kanta-asiakasohjelman, jolla saisi henkilökohtaisia alennuksia. Tällä tavoin asiakastyytyväisyyden kasvattaminen olisi yksinkertaista ja satunnaisia asiakkaita olisi helpompi sitouttaa kanta-asiakkaiksi.