Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Menestysmahdollisuuksia ravintola-alalla: asiakaslähtöinen strateginen opas

Pinthang, Saranya; Sinlapakaen, Janyarat (2023)

 
Avaa tiedosto
Pinthang_Sinlapakaen.pdf (1.979Mt)
Lataukset: 


Pinthang, Saranya
Sinlapakaen, Janyarat
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023113033076
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään ravintola-alan strategista suunnittelua ja sen roolia liiketoiminalle. Strategia on keskeinen työkalu, joka edistää kilpailuetua ja taloudellista kannattavuutta ravintola-alalla. Korostetaan asiakaslähtöisen strategian merkitystä, missä keskitytään entistä enemmän asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen ja tyydyttämiseen. Tavoitteena on tehdä asiakkaista tyytyväisempiä ja parantaa yrityksen menestystä.

Opinnäytetyön toimeksiantaja on uusi ravintola-alan yritys. Opinnäytetyön päätavoitteena on luoda asiakaslähtöinen strateginen opas kyseiselle yritykselle. Oppaassa käsitellään asiakaslähtöistä strategiaa, sen hyötyjä, edellytyksiä, ja onnistumisen tekijöitä. Lisäksi käsitellään asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen mallia ja siihen liittyviä elementtejä. Teimme asiakaskyselyn ravintolassa parannusmahdollisuuksien ja asiakkaiden käyttäytymisen ymmärtämiseksi. Käytimme kyselyssä asiakaspalautteen analysointia ja sen pohjalta tehtyjä kehitysehdotuksia, jotka esitämme oppaassamme.

Opinnäytetyön tarkoituksena on tukea kohdeyrityksen liiketoimintaa ja auttaa heitä löytämään parhaat tavat menestyä ravintola-alalla. Opinnäytetyö tarjoaa perustan ymmärtää liiketoimintastrategian merkitystä ja sen soveltamista käytäntöön ravintola-alalla. Opinnäytetyö on tehty syksyn aikana 2023.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste