• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

INCREASING THE QUALITY OF SERVICE : Case Service Desk

Åhlgren, Niklas (2014)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Increasing the quality of service - Case Service Desk.pdf (1008.Kt)
Lataukset: 


Åhlgren, Niklas
Vaasan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014120919119
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia miten palvelunlaatu muodostuu ja kuinka hyödyntää tätä lopputulosta käyttötuen palvelunlaadun parantamiseksi. Tarkoitus on tuoda lisäarvoa asiakkaille ja palveluntarjoajalle orientoimalla käyttötuen henkilökuntaa paremman laadun saavuttamiseksi. Antamalla käyttötuen henkilökunnalle paremman ymmärryksen yhtiön prosesseista, asiakkuudenhallinnasta ja palvelunlaadusta, työntekijät saisivat paremman käsityksen omasta tärkeydestään palvelunlaadun ja asiakassuhteiden parantamisessa. Tällä hetkellä työntekijät eivät välttämättä ymmärrä kuinka suuri vaikutus heidän tekemisillään on asiakkaisiin. Opinnäytetyö esittää teoriaa ja tietoa, jotka ovat keskeisiä parhaan mahdollisen käyttötuki palvelun toimittamisesta asiakkaalle. Lähteinä on käytetty tekijän omaa kokemusta alalta, haastattelua, kirjoja sekä akateemisia artikkeleita
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus