Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaskokemus ja sen kehittäminen musiikkitapahtumassa: Infinity 2023

Kemppainen, Joonas (2024)

 
Avaa tiedosto
Kemppainen_Joonas.pdf (2.052Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Kemppainen, Joonas
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202403214849
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Infinity- musiikkitapahtuman asiakaskokemuksen nykytilaa, sekä selvittää mahdollisia kehityskohteita tulevaisuuden tapahtumia varten. Infinity on Hard Voltage Events -nimisen tapahtumajärjestäjän tuottama yksipäiväinen musiikkitapahtuma, joka järjestettiin Pakkahuoneella Tampereella. Tapahtumassa esiintyi kovassa kasvussa olevan hardstyle musiikkityylilajin tunnettuja ulkomaalaisia- ja kotimaisia artisteja.

Työn tietoperustassa käydään aluksi läpi asiakaskokemus käsitteenä ja teoriaa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisesta. Tämän jälkeen käsitellään asiakaskokemuksen merkitystä musiikkitapahtumissa, sekä millä tutkimusmenetelmillä asiakastyytyväisyyttä ja -kokemusta mitataan.

Opinnäytetyö toteutettiin määrällisenä tutkimuksena kyselylomaketta hyödyntäen. Tutkimuksen aineisto kerättiin sähköisen kyselylomakkeen avulla, joka luotiin Webropol-kyselytyökalulla. Kyselyä jaettiin toimeksiantajan sosiaalisen median kanavilla ja vastauksia kerättiin tapahtuman jälkeen 18.- 22.12.2014 välisenä aikana. Tapahtumaan osallistui noin 1150 ihmistä, joista kyselyyn vastasi yhteensä 377 henkilöä.

Tutkimuksen tulosten perusteella Infinity 2023 oli asiakastyytyväisyyden kannalta onnistunut tapahtuma. Valtaosa saadusta palautteesta oli positiivista, mutta myös kehityskohteita ilmeni. Erityisesti kävijät kehuivat tapahtuman tekniikkaa, kuten valoshow’ta ja lavaa. Tapahtuman järjestämiseen Tampereella kävijät suhtautuivat positiivisesti, mutta itse tapahtumapaikka sai puolestaan kritiikkiä. Yleisesti tapahtumaan oltiin hyvin tyytyväisiä ja kokonaisarvosanaksi Infinity sai kävijöiltä 4,5 asteikolla 1–5. Tulosten pohjalta tuotetut kehitysehdotukset liittyivät tapahtumapaikan valintaan, juomamuki käytännön kehittämiseen, sekä tulevien junakuljetusten suunnitteluun.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste