Päiväkirja asiakaspalvelusta
Kukkonen, Anna (2024)
Kukkonen, Anna
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404288144
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404288144
Tiivistelmä
Tämä päiväkirjamallinen opinnäytetyö seurasi kirjoittajan työarkea ja ammatillista kehitystä asiakaspalvelijana suuressa logistiikkayrityksessä. Seuranta käsitti yhteensä yhdeksän viikkoa. Tarkasteluviikot on jaettu päivittäisiin päiväkirjamerkintöihin, jossa käsitellään sinä päivänä esille tulleita asioita. Jokaisen viikon lopuksi tarkasteluviikkoa käytiin analyysissä läpi ja esille nostettiin viikon aikana nousseet kehitystilanteet.
Tarkoituksena oli seurata ammatillista kehitystä kolmen teeman näkökulmasta: alan tuntemuksen, työtehtävien ja ongelmanratkaisukyvyn edistämisen kannalta sekä parantaa kyseisiä taitoja. Pohdinta-osuudessa tarkastellaan, miten ammatillinen kehitys syveni näiden tavoitteiden valossa.
Työskentely tapahtui pääosin etänä ja konttorilla sovittuina päivinä. Raportointijakson aikana kirjoittaja koki ammattitaitonsa parantuneen selvästi, mikä johti työtehtävien sujuvampaan hoitamiseen.
Tarkoituksena oli seurata ammatillista kehitystä kolmen teeman näkökulmasta: alan tuntemuksen, työtehtävien ja ongelmanratkaisukyvyn edistämisen kannalta sekä parantaa kyseisiä taitoja. Pohdinta-osuudessa tarkastellaan, miten ammatillinen kehitys syveni näiden tavoitteiden valossa.
Työskentely tapahtui pääosin etänä ja konttorilla sovittuina päivinä. Raportointijakson aikana kirjoittaja koki ammattitaitonsa parantuneen selvästi, mikä johti työtehtävien sujuvampaan hoitamiseen.