Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

HR-palveluiden asiakaspalvelun käsikirja

Rajala, Miia (2024)

 
Avaa tiedosto
Rajala_Miia.pdf (828.7Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Rajala, Miia
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024051311251
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koota käsikirja päivittäisen työn tueksi sekä osaksi perehdytystä yritys X:n HR-palveluiden asiakaspalvelussa työskenteleville palveluasiantuntijoille. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona kuntaomisteiselle, henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita tuottavalle yhtiölle. Yritykseen viitataan opinnäytetyössä nimellä yritys X. Opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhteen asiakaspalvelun eri osa-alueiden työohjeet, toimintatavat ja -mallit, työssä vaikuttavat kunta-alan virka- ja työehtosopimusten määräykset sekä yritys X:n ja asianomaisen kunnan omat ohjeet ja linjaukset. Käsikirjalla tavoiteltiin myös HR-palveluiden asiakaspalvelun prosessien tehostamista.

Opinnäytetyön lähteinä käytettiin kunta-alan virka- ja työehtosopimusten määräyksiä ja ajankohtaista lainsäädäntöä, luotettavia internetlähteitä sekä aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Opinnäytetyö koostui teoriaosuudesta ja HR-palveluiden asiakaspalvelun käsikirjasta. Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsiteltiin asiakaspalvelua, henkilöstöjohtamista ja HR-palveluita sekä perehdyttämistä. Teoriaosuuden jälkeen siirryttiin käsittelemään yritys X:n HR-palveluiden asiakaspalvelun päivittäistä työtä ja asianomaisen kunnan toimintatapoja ja määräyksiä.

Käsikirja luotiin opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellyiden aiheiden pohjalta ja siihen koottiin myös yritys X:n omia työohjeita ja toimintatapoja. Käsikirjan sisältöä muokattiin opinnäytetyöprosessin aikana HR-palveluiden asiakaspalvelussa työskentelevien palveluasiantuntijoiden mielipiteiden ja palautteiden perusteella.

Opinnäytetyön tuotoksena syntyi käsikirja toimeksiantajan HR-palveluiden asiakaspalvelussa työskenteleville palveluasiantuntijoille. Käsikirja tallennettiin asiakaspalvelun käytössä olevaan arkistoon docx-asiakirjamuodossa ja se otettiin käyttöön heti. Käsikirjaa tulee päivittää käytettävyyden säilyttämiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste