Markkinoinnin vuosikello case Havu ja Helmi Oy : markkinoinnin vuosikello toimintaa laajentavalle yritykselle
Malmi, Emma (2024)
Malmi, Emma
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052716496
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052716496
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on tehty toiminnallisena työnä yritykselle Havu ja Helmi Oy. Havu ja Helmi Oy laajentaa toimintaansa yritysasiakkuuksiin, joten on tärkeää, että yrityksen toimintaympäristö on käyty uudelleen läpi uusien kilpailijoiden ja asiakkaiden näkökulmasta.
Opinnäytetyön tarkoituksena on mahdollistaa toimeksiantajalle mahdollisimman sujuva uusien sosiaalisen median alustojen käyttöönotto, ja antaa selkeä runko esimerkiksi sosiaalisen median julkaisujen ajankohdalle.
Digimarkkinointi on jatkuvasti kehittyvä ala, ja se on alana hyvin kilpailtu. Koska vuosikellon käyttö alkaa vasta kesällä 2024, ei opinnäyte sisällä esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden konversiopisteitä, joiden avulla mainoskampanjoita voisi rakentaa.
Opinnäytetyön tarkoituksena on mahdollistaa toimeksiantajalle mahdollisimman sujuva uusien sosiaalisen median alustojen käyttöönotto, ja antaa selkeä runko esimerkiksi sosiaalisen median julkaisujen ajankohdalle.
Digimarkkinointi on jatkuvasti kehittyvä ala, ja se on alana hyvin kilpailtu. Koska vuosikellon käyttö alkaa vasta kesällä 2024, ei opinnäyte sisällä esimerkiksi potentiaalisten asiakkaiden konversiopisteitä, joiden avulla mainoskampanjoita voisi rakentaa.