Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

The impact and effectiveness of influencer marketing in India

Vasava, Hiral (2024)

Avaa tiedosto
Vasava_Hiral.pdf (1.481Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Vasava, Hiral
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060420717
Tiivistelmä
In today's digital world, influencer marketing has become a powerful tool for brands to connect with consumers on social media platforms. This thesis explores the dynamic landscape of influencer marketing, consumer behaviour, and attitudes within social media platforms.

The research employs qualitative research methods, including in-depth interviews with industry experts, influencers and customers (social media users). Key findings include the significance of authenticity and transparency in influencer marketing, how influencers affect the way consumers make choices, as well as how people feel about sponsored content.

The research provides valuable views for brands, marketers, and influencers looking to develop effective influencer marketing strategies. By prioritising authenticity and delivering genuine, relevant content, brands can effectively engage with their target audience and build trust and credibility within the digital landscape.

Overall, this thesis provides the current body of knowledge on influencer marketing and offers useful insights for managing the evolving dynamics of social media marketing. Further research in this field is encouraged to explore emerging trends and innovative strategies in influencer marketing.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste