Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma ARPET Oy:lle

Illikainen, Tiia (2024)

 
Avaa tiedosto
Illikainen_Tiia.pdf (1.329Mt)
Lataukset: 


Illikainen, Tiia
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060521142
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tehdään markkinointisuunnitelma toimintaansa aloittelevalle ARPET OY yritykselle, joka tarjoaa rakennus-, remontointi- ja siivouspalveluita. Markkinointisuunnitelmalla edistetään yrityksen tunnettuutta ja kohdennetaan markkinointia kohdeyrityksen asiakkaille. Päätutkimuskysymykseksi muotoutui, miten rakennetaan aloittavalle yritykselle toimiva markkinointisuunnitelma, ja tähän kysymykseen haetaan vastauksia teoriatietoon perustuen sekä erilaisilla tutkimusmenetelmillä. Suunnitelman pohjana ovat sisäiset ja ulkoiset vaikutustekijät sekä yrityksen nykytilanne, joita selvitetään erilaisten analyysien avulla.

Opinnäytetyö on jaettu kahteen osaan, teoreettiseen ja toiminnalliseen viitekehykseen. Ensimmäinen osa eli teoreettinen viitekehys käsittelee palvelumarkkinointia ja sen merkitystä yritykselle sekä markkinoinnin tehtäviä ja sille asetettuja tavoitteita. Toiminnallisessa viitekehyksessä analysoidaan kohdeyritystä, strategiaa, kilpailutilannetta ja markkina-aluetta ja asiakkaita. Opinnäytetyön lopussa tarkastellaan työtä kokonaisuudessaan ja arvioidaan opinnäytetyöprosessin onnistumista. Opinnäytetyön lopputuotoksena syntynyt markkinointisuunnitelma on tehokas työväline, jota hyödynnetään palvelualanyrityksen markkinoinnin ja suunnittelussa. Työntuloksena syntynyt markkinointisuunnitelma on yrityksen pyynnöstä salainen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste