Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Study and analysis of how to optimize marketing & sales of a b-to-b company for the target group

Kauppila, Kasper (2014)

 
Avaa tiedosto
KasperKauppila.Thesis.13.11.pdf (12.07Mt)
Lataukset: 


Kauppila, Kasper
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2014
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201501261622
Tiivistelmä
Study and analysis of how to optimize the marketing & sales strategy of a b-to-b company for the target group. Case study for Green Fortune Plantwall Oy.

This thesis is a case study of Green Fortune Plantwall Oy. The objective of this thesis is to study and analyze how to optimize the current marketing and sales strategy of a small b-to-b company for its target group (i.e. architects and interior designers).
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste