Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Millä digitaalisen markkinoinnin kanavilla Devikivi Oy:n kannattaa lähestyä optimaalista kohderyhmää?

Huttunen, Elina (2024)

Avaa tiedosto
Huttunen_Elina.pdf (1.544Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Huttunen, Elina
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024112830820
Tiivistelmä
Digitaalinen markkinointi on ajankohtainen ja jatkuvasti muuttuva ja kasvava markkinoinnin muoto (Kananen 2018, 9). Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käydään läpi digitaalisen markkinoinnin tuomia mahdollisuuksia B2B markkinoinnin näkökulmasta. Opinnäytetyö on toiminnallinen, joten työn tavoitteena oli tuottaa kolme konkreettista esimerkkijulkaisua markkinointikanaville (esittelyvideo, sähköpostikampanja ja LinkedIn-julkaisu), joita toimeksiantajayritys voi käyttää markkinoinnissaan. Tuotoksia ei julkaista opinnäytetyön tekijän puolesta.

Työssä perehdytään digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueisiin, kuten sisältömarkkinointiin, hakukoneoptimointiin (SEO) ja sosiaalisen median hyödyntämiseen. Teoria osassa kerrotaan digitaalisen markkinoinnin merkityksestä nykypäivän liiketoiminnassa, erityisesti B2B-ympäristössä. Lisäksi työssä käsitellään digimarkkinoinnin strategisia työkaluja, kuten asiakaspersoonan ja ostopolun ymmärtämistä sekä tuloksellisuuden mittaamista ja optimointia. Painopisteenä on markkinointikanavien valinta ja niiden hyödyntäminen kohderyhmän tehokkaassa tavoittamisessa. Toiminnallinen osuus keskittyy toimeksiantajayritykselle suunniteltujen esimerkkijulkaisujen luomiseen, ja kuvataan tuotosten suunnittelua ja niiden tuottamista vaiheittain. Tuotokset suunniteltiin kilpailija-analyysien, kirjallisten lähteiden sekä oman pohdinnan pohjalta. Esimerkkituotokset tarjoavat toimeksiantajayritykselle aloituspisteen markkinointimateriaalin tuottamiseen ja digitaalisen näkyvyyden parantamiseen. Työ osoittaa, että digitaalinen markkinointi on keskeinen työkalu asiakashankinnassa ja liiketoiminnan kasvussa. Opinnäytetyö on hyödyllinen, ajankohtainen ja tarjoaa selkeän pohjan Devikivi Oy markkinoinnin kehittämiselle.

Opinnäytetyö on tuotettu syksyllä 2024.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste