Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

THE SUCCESS FACTORS IN DEVELOPING B2B RELATIONSHIPS INTO PARTNERSHIPS : The Power of Commitment

Findlay, Katja (2015)

 
Avaa tiedosto
Findlay_Katja.pdf (1.162Mt)
Lataukset: 


Findlay, Katja
Oulun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201503082864
Tiivistelmä
The purpose of this thesis is to provide the commissioning company, Mediracer Ltd., information about success factors in business-to-business (B2B) relationships and how they could be developed into long-lasting and successful partnerships, and how commitment is reached and maximised in business-to-business relationships.

The theory framework defines the different elements and characteristics in building of business-to-business partnerships. The theory part also focuses on commitment as an integral part of partnership formation. The theoretical part of the thesis is mainly based on literary sources, with a few supplementary digital sources.

The empirical study was a qualitative case study and was conducted through semi-structured theme questionnaires with the current and previous distributor partners of Mediracer Ltd, as well as in-depth interviews with experts having experience with business-to-business relationships and partnerships. The results provided information about seller-distributor relationship formation and development, relationship value and quality from both perspectives. The main findings were that interpersonal relationships and effective communications play a crucial part in successful business relationships. Relationship commitment is established over time through trust and deepened interpersonal relationships and communications patterns.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste