Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Exploring Aava Sky Village's Customer Journey : Customer Journey Mapping

Miikki, Milla (2025)

 
Avaa tiedosto
Miikki_Milla.pdf (516.7Kt)
Lataukset: 


Miikki, Milla
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202504298146
Tiivistelmä
This thesis focuses on creating a customer journey map for Aava Sky Village, an evolving company in the Lapland travel industry. By envisioning the customer journey, the company receives valuable information about their customers for future service design and development. It is also intended by this thesis to provide development ideas for the company.
The author gathered information on the topic and utilized a variety of sources, including books and international articles. In the literature review this thesis explains the usage and creation of a customer journey map. To support the idea of enhancing the customer experience, the theory of customer-oriented service design and customer behaviour in travelling were explored.
The work of this thesis is viewed as a case study, a qualitative research approach. To create the customer journey map for the company, research was conducted using qualitative research methods. The thesis findings were put into the customer journey map constructed from the research results.
Based on the final customer journey map, development recommendations were given to Aava Sky Village. These recommendations included improving social media visibility and collecting customer feedback.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste