Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lapin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tilitoimiston brändäys ja verkkosivujen toteutus - case: KV Talouspalvelut Oy

Kylkilahti, Samuli (2025)

 
Avaa tiedosto
Kylkilahti_Samuli.pdf (966.0Kt)
Lataukset: 


Kylkilahti, Samuli
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202504308418
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin brändi, sekä verkkosivut tamperelaiselle tilitoimistolle KV Talouspalvelut Oy:lle. Työn tarkoituksena oli luoda yritykselle brändi, josta tutkimuksen perusteella saataisiin mahdollisimman asiakaslähtöinen ja luottamusta herättävä, ja lisäksi työssä luotiin yritykselle brändin mukaiset verkkosivut. Päätutkimuskysymys oli: Millainen brändi ja verkkosivut tilitoimistolla tulisi olla, jotta ne olisivat mahdollisimman asiakaslähtöiset?

Tietoperustassa käsiteltiin brändiä ja sen rakentamista eri osa-alueineen. Suunnittelussa painotettiin brändin asiakaslähtöisyyttä, luotettavuutta ja visuaalista ilmettä. Lisäksi käsiteltiin verkkosivujen merkitystä ja niiden luomiseen liittyviä asioita, jossa sivujen käytettävyys ja mobiilioptimointi olivat keskiössä. Tutkimusmenetelminä käytettiin kilpailija-analyysiä, sekä Webpropol-kyselyä KV Talouspalveluiden asiakkaille heidän toiveistaan ja käyttäytymisestään.

Tutkimustulokset osoittivat, että tilitoimiston tulee yhdistää modernit digitaaliset ratkaisut henkilökohtaiseen asiakaspalveluun. Verkkosivujen tärkeimmiksi ominaisuuksiksi ilmeni selkeä rakenne, helposti löydettävät yhteystiedot ja esittely yritykset palveluista, sekä ulkoasusta ammattimainen visuaalinen ilme, sekä mobiiliystävällisyys. Asiakaskyselyn tuloksia hyödynnettiin suunnittelussa.

Työn tuloksia voidaan hyödyntää myös jatkossa yrityksen brändin kehityksessä, sekä verkkosivuja voidaan parantaa pitkällä aikavälillä analytiikkaa seuraamalla.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste