Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Vaasan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Impact of Social Media on Consumer Behavior

Barot, Vaishaliben; Pathan, Firdosh (2025)

 
Avaa tiedosto
Barot_Pathan.pdf (1.697Mt)
Lataukset: 


Barot, Vaishaliben
Pathan, Firdosh
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202505079679
Tiivistelmä
People use social media as their main platform to meet brands and choose what to buy in our contemporary digital world. Trust functions as a fundamental factor in platform interactions because it affects customer trust in brands as well as their commitment to companies. Through analysis of user generated content with influences and brand ethics and privacy elements in trust development, this thesis finds how social media builds consumer trust. Research findings show at trust is still a fundamental element for sustainable consumer brand relationships, while digital ethics stands as an essential topic for the current market environment.

The research method included both qualitative interviews and quantitative surveys data to study these themes. The study shows that customers need clear practices along with responsible data usage together with genuine communication to building and sustaining trust in brands. This research presents efficient methods that businesses and influencers, together with policymakers, should implement to build trust through ethical marketing practices while engaging actively with consumers. The findings presented by this study contribute to digital marketing discussions through their emphasis on authentic practices and consumer privacy for building enduring brand connections.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste