Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

B2B account management manual for IT-hardware sector

Bohadjum, Jonas (2025)

 
Avaa tiedosto
Bohadjum_Jonas.pdf (441.5Kt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Bohadjum, Jonas
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025051210684
Tiivistelmä
This product-based thesis looked to explore account management in the IT-hardware sector by creating a practical manual filled with tips and best practices, aimed for new and aspiring ac-count managers entering the field.

Academic research was done on three subjects: Relationship marketing, key account management and customer experience. The theories were explored and then applied to practice individually by the author’s own input based on his experience.

The thesis project plan examines the plan for production of the manual, outlining the motivations for why the subject was picked and the knowledge base it is built upon.

The manual is structured to be a clear, practical and easy to read manual filled with tips and best practices for account managers to use in their daily work. The focus of the manual is on building long-term customer relationships, communication, customer experience, time management, account planning and self-development. The outcome supports starting account managers to gain understanding of how they should operate in their role, and support them in finding their own approach.

The manual works especially well as a self-learning material for starting account managers, or as an onboarding tool after further developing it to suit a company’s particular operating model.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste