Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Platformer game : from concept to working prototype

Ivanov, Anton (2025)

 
Avaa tiedosto
Ivanov_Anton.pdf (1.897Mt)
Lataukset: 


Ivanov, Anton
2025
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025051512073
Tiivistelmä
This thesis describes the creation process of the platformer game prototype. The development process started with the game’s concept definition and went through production stages, including the development of core mechanics, enemies, environment, boss enemy, UI, and graphics.

In conclusion, a fully functional prototype of a platformer game was developed. The prototype is planned to be further improved by incorporating new textures, features, and other enhancements.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Game Development in Unity : Game Production, Game Mechanics and the Effects of Gaming 

    Dansie, Jason (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)
    The goal of this thesis is to examine how video games are designed and to see how differ-ent game mechanics work and how to use them in the development of a game, as well as examine what are both the positive and negative ...
  • Location-based mobile games : creating a location-based game with the Unity game engine 

    Korhola, Samuli (2020)
    The subject of this thesis is location-based mobile games. Location-based mobile games are a way for mobile games to combine reality with virtual worlds and thus re-define the gaming experience. This thesis presents ...
  • ”WE WANT A 3D GAME” : Customer expectations for the games company when buying a serious game 

    Sorppanen, Mikko (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
    All digital games are not used for entertainment. Some of them can also be used for non-entertainment purposes and these games are called serious games. This thesis is carried out in co-operation with one Finnish games ...
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste