Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkopalvelutuotteen markkinointiviestinnän kehittäminen digitaalisilla välineillä

Kettunen, Joel (2015)

 
Avaa tiedosto
Kettunen_Joel.pdf (849.1Kt)
Lataukset: 


Kettunen, Joel
Savonia-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504094134
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on ollut toteuttaa kehittämistyö, joka edistää Diarium-verkkopalvelutuotteen markkinointiviestintää. Markkinointiviestinnällä tarkoitetaan yrityksen ulkopuolisille tahoille suunnattua markkinointia ja opinnäytetyön tavoitteena oli markkinointiviestinnän tehostaminen digitaalisilla välineillä.

Opinnäytetyön verkkopalvelutuote on hoitoalan ammattilaisille suunniteltu Diarium-ohjelmisto. Kehittämistyön tukena käytettiin tutkimuksellisen kehittämisen viitekehystä. Käytännössä tämä tarkoittaa tieteellisen tutkimustyön ja käytännön kehittämistyön yhdistämistä. Lähestymistapana käytettiin Internet markkinointiin soveltuvaa kaksisuun-taisen markkinointiviestinnän tapaa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Finnish Net Solutions Oy.

Digitaalisen markkinointiviestinnän laajat mahdollisuudet antavat yrityksille monia vaihtoehtoja tehostaa markkinointiansa. Opinnäytetyö pyrkii antamaan kehitysehdotuksia tulevaan: mihin digitaalisen markkinointiviestinnän keinoihin toimeksiantajan kannattaa panostaa ja mihin ei. Työn tavoitteena oli myös selvittää digitaalisen markki-noinnin tehostamista myynnin asiakkuuksien saavuttamisessa. Haluttiin tutkia myös myyjän asemaa digitaalisen markkinoinnin kasvaessa markkinointiviestinnässä. Opinnäytetyön lopputuloksena oli kehitysehdotuksia toimeksiantajan markkinointiviestintään.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste