Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

2D-pelihahmon suunnittelu ja luonti digitaalisesti

Kuopusjärvi, Arttu (2025)

 
Avaa tiedosto
Kuopusjarvi_Arttu.pdf (1.138Mt)
Lataukset: 

Avoin saatavuus / Open access / Öppen tillgång
Kuopusjärvi, Arttu
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025101626110
Tiivistelmä
Tässä tutkielmassa käytiin läpi hahmon luonnin perusteita ja sääntöjä mitä käytetään hyvien hahmojen suunnittelussa sekä perinteisessä, että digitaali-sessa mediassa. Tutkielma tavoitteena oli hyödyntää näitä sääntöjä käytän-nössä hahmon suunnittelussa ja taltioida suunnitteluprosessi. Hyvät hahmot käyttävät harkittua muotokieltä ja värimaailmaa kertoakseen katsojille enem-män itsestään sekä taustastaan.

Tapaustutkimuksena tehty työ käytti tietoperustana erinäisiä artikkeleita ja vi-deoita internetistä sekä tekijän henkilökohtaista ammattitaitoa. Käytetyt työkalut ja ohjelmisto olivat tekijän omat. Lähteet löytyvät lähdesivulta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste