Digitaalisen markkinoinnin harjoittelijan työkuva generatiivisen tekoälyn aikana
Perunka, Max (2025)
Perunka, Max
2025
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120331973
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120331973
Tiivistelmä
Opinnäytetyön raportointimuoto on päiväkirjamuotoinen ja kerron sii-nä kahdeksan viikon työjaksosta digitaalisen markkinoinnin harjoittelijana, jos-sa olen oppinut tekemään havaintoja yritysmaailmassa ja suorittamaan tehtä-viä, jotka alalle kuuluvat. Yleisiä tehtäviä alalle ovat hakukoneoptimointi, sisäl-tömarkkinointi ja sähköpostimarkkinointi.
Opinnäytetyössä mainittujen palveluiden ja työkalujen kuvaukset perustuvat niiden omiin esittelyteksteihin lähteistä. Lisäksi mukana on kuvakaappauksia, jotta palvelujen ja työkalujen käyttö hahmottuu paremmin.
Opinnäytetyön lopussa sijaitsevassa pohdinta osiossa tarkoituksena tarkastel-laan opinnäytetyötä kokonaisuudessaan ja miettiä tekoälyn vaikutuksia työhön ja laajemmin markkinointiin.
Opinnäytetyössä mainittujen palveluiden ja työkalujen kuvaukset perustuvat niiden omiin esittelyteksteihin lähteistä. Lisäksi mukana on kuvakaappauksia, jotta palvelujen ja työkalujen käyttö hahmottuu paremmin.
Opinnäytetyön lopussa sijaitsevassa pohdinta osiossa tarkoituksena tarkastel-laan opinnäytetyötä kokonaisuudessaan ja miettiä tekoälyn vaikutuksia työhön ja laajemmin markkinointiin.
