Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Esittävän taiteen kansainvälinen B2B-myynti : case Ice Hot Nordic Dance Platform

Auvinen, Eemeli (2025)

 
Avaa tiedosto
Auvinen_Eemeli.pdf (1.178Mt)
Lataukset: 


Auvinen, Eemeli
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025120332237
Tiivistelmä
Tämän tapaustutkimuksena toteutetun opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa kehitysehdotuksia pohjoismaisen nykytanssin promootiotapahtuman Ice Hot Nordic Dance Platformin myynnillisten vaikutusten tehostamiseksi ja tapahtuman kehittämiseksi. Työn toimeksiantaja on sirkus- ja tanssialoja edustava asiantuntijaorganisaatio Sirkuksen ja tanssin tiedotuskeskus, joka yhdessä neljän pohjoismaisen kumppanin kanssa järjestää tutkimuksellisen kehittämistyön kohteena olevaa tapahtumaa.

Työn tietopohja koostuu B2B-myynnistä, sen eri vaiheista sekä kansainvälistymisen teorioista ja malleista. Aineistonhankintamenetelminä ovat teemahaastattelut ja aineistoanalyysit. Haastattelut tehtiin kolmelle suomalaiselle tanssialan ammattilaiselle. Dokumenttianalyysit käsittelevät järjestäjän itse toteuttamaa kävijäkyselyä sekä suomalaisen tanssin vientilukujen kehitystä vuosilta 2004–2024.

Opinnäytetyön tuloksena syntyi viisi aihealueeltaan laajaa mutta konkreettista kehitysehdotusta tapahtuman myynnillisten vaikutusten tehostamiseksi. Tulokset sisältävät paitsi numeerista ja laadullista dataa kyseisen promootiotapahtuman vaikutuksista ja kehittämisestä myös katsauksen suomalaisten tanssiryhmien kansainvälisen myynnin malleihin, polkuihin kansainvälisille markkinoille sekä ylipäänsä promootio- ja yleisötapahtumien rooliin näiden ryhmien toiminnassa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste