Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Phaser - peliohjelmointikehyksen arviointia

Luukkanen, Lauri (2015)

 
Avaa tiedosto
Luukkanen_Lauri.pdf (499.6Kt)
Lataukset: 


Luukkanen, Lauri
Turun ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015061013093
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutustua Phaser – peliohjelmointikehyksen käyttöön HTML5- ja JavaScript-ohjelmointikielillä toteutetuissa peleissä.

Tätä tarkoitusta varten luotiin muutama yksinkertainen verkkoselaimessa toimiva peli. Näistä peleistä opinnäytetyöhön valittiin kaksi, joissa käsitellään pelien perustoimintoja, kuten animaatio, törmäyksen tunnistus ja peliobjektien liikkuminen.

Pelit ohjelmoitiin Komodo Edit 8.5 – tekstieditorilla. Lopputuloksena syntyi kaksi peliä, joiden kehitys ja toiminnot on kuvattu tässä raportissa. Pelit eivät ole valmiita tai julkaisukelpoisia, mutta havainnollistavat Phaserin käyttöä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste