Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Webstore marketing in Russia

Potapova, Elena (2015)

 
Avaa tiedosto
THESIS_PotapovaElena_20150527_Komments.pdf (891.8Kt)
Lataukset: 


Potapova, Elena
Savonia-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015062413695
Tiivistelmä
Field of Study Engineering and Technology Degree Programme Degree Programme in Industrial Management Author(s) Elena Potapova Title of Thesis Webstore marketing in Russia Date 27.05.15 Pages/Appendices 47/2 Supervisor(s) Päivi Korpivaara Client Organisation/Partners Tommi Saresklvi Abstract
The main purpose of this thesis was to think about how to make a Finnish webstore suitable to Russian market. The idea of this thesis devided by 2 parts: marketing ang logistic part. I took marketing part where need to include comparison of the two countries in marketing, how to realize a webstore and to sell the products from Finland to Russia. Also I compared a standard Finnish web store with a Russian one.
In the process of writing a thesis the laws were considered as important knowledge when opening the webstore in Russia. I have identified the major differences between the laws of Russia and Finland.
The research was supported with theoretical background. Its main topics were market analysis, customer service, customer relationship management and customer satisfaction. Theoretical topics were specifically selected to reflect the purpose of the research.
The research analysis showed what kind of products buyers from Russia want to purchase from a webstore. It was found out that in order to increase the company’s popularity and customer loyalty, there are certain actions that have to be taken.
Keywords Market analysis, customer relationship management, laws
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste