Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

What do brands mean to us? : A short introduction to brand research within Consumer Culture Theory

Rindell, Anne (2008)

 
Avaa tiedosto
what_do_brands_mean_to_us.pdf (243.4Kt)
Lataukset: 


Rindell, Anne
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2008
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5685-24-4
Tiivistelmä
This paper is about you and me and our brands. More specifically, it is about how we view brands, construct brand images and meanings and use them in social interactions with other people. But do brands mean anything to you? Does it matter what brand your jeans are or what brand your bag is? Have you thought about which brands are important to you and why are they important? In other words, what do they stand for in your mind and what is it you want to show others through your brand choices?

This paper is organized as follows: after the introduction to the organization-focused and consumer-focused views of brands and brand images, a discussion on individual consumer level brand research is given. Then, brand communities and cultural level brand phenomena are discussed. Finally, overall conclusions of the consumer-focused research traditions
are provided.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste