Haku
Viitteet 1-7 / 7
Markkinointiviestintäsuunnitelma Ilkan Optiikalle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Ilkan Optiikan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintään liittyvä tutkimus Ilkan Optiikan asiakkaille. Toisena tavoitteena ...
Rakennus VuoSa Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Rakennus VuoSa Oy:n markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Rintalanmäen Marjan markkinointiviestinnän suunnittelu
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella toimeksiantajayritys Rintalanmäen Marjan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Toisena tavoitteena ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sisustussuunnittelualan yritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella toimeksiantajayrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma valokuitua rakentavalle ja operoivalle yritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toimeksiantajayrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Opinnäytetyön ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sahateollisuuden alan yritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin. Toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Personal Trainer Jenspalle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Personal Trainer Jenspan markkinointiviestintää sekä laatia suunnitelma, joka toimii tukena saavuttamaan uusia asiakkaita. Ensimmäinen tavoite oli tutustua valittuihin markkinointiviestinnän ...