Haku
Viitteet 1-10 / 10
Alajärven Tassutiimi ry:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Alajärven Tassutiimi ry:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kissan hankkineille asiakkaille myyntiprosessiin ja markkinointiviestintään ...
Pankkipalveluiden digitalisaatio
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten digitalisaatio on vaikuttanut ihmisten pankkiasiointiin, mobiilinpankin kautta. Teoria osuus koostuu digitalisaatiosta, sen vaikutuksesta pankkiin ja muuhun toimintaan.
Digi ...
IT start-up in Finland: Exploring opportunities and business models
(2022)
The aim of this study was to find out about operating business models and key matters for a newly established IT services company (Indicsoft Solutions AY) in Finland. The objective of this thesis was to find out what needs ...
Etätyön ja sen johtamisen hyödyt sekä haasteet: Case DNA Kauppa Oy puhelinpalvelukeskus, Tampere
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia, mitä hyötyjä ja haasteita etätyö sekä etäjohtaminen ovat luoneet ja miten ne ovat vaikuttaneet työn tekemiseen sekä sen johtamiseen kohdeyrityksessä. Teoriaosuudessa tarkennetaan, mitä ...
Tutkimus tuotenäytteiden merkityksestä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia UPM Raflatac Oy:n näytepalvelun lähettämien tuotenäytteiden käyttöä ja saada tietoa asiakkaiden kokemuksista näytteiden saamiseen liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli ...
Ulkomaisen yksityishenkilön verovelvollisuuden vaikutus suomalaisiin pankkeihin
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa asiantuntijahaastatteluiden, aiemmin julkaistun teorian, lakien ja säädösten avulla pankkien toteuttaman verotietojenkeräyksen ongelmakohdat ja kehittää näiden tietojen ...
Sustainability Measures and Practices at Universities : Case SeAMK
(2024)
The Times Higher Education (THE) Impact Rankings serve as a vital benchmark for universities striving to make a meaningful contribution to global sustainability and social responsibility. The 2024 edition of these rankings ...
Modern Marketing Management Techniques for Generations X, Z, and Y in the Hospitality Industry: the case of the Rixos Hotels chain
(2024)
The thesis is about the creation and innovation development of marketing and promotion techniques by social media platforms for representatives of the generations X, Y and Z during the process of choosing a hotel for ...
Energiatehokkuus ja ekologisuus jauhemaalauksessa
(2024)
Tutkimuksen tavoite oli selvittää jauhemaalausprosessin energiankulutuksen muutosta investoinnin avulla energiatehokkaammaksi ja ekologisemmaksi ratkaisuksi. Tavoite oli saada tietoa energiatehokkuuden kasvamisesta. ...
Product Quotation Process Optimization
(2024)
The main objectives of this thesis were to become familiar with the target company’s current product quotation process and to find the ways for its optimization for the Northern Europe tendering team of the case company.
A ...