Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ei tullut tuluskukkaroa, tulikin takki : Asiakaslähtöisen työn kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyömme alkuperäisenä tarkoituksena oli kehittää asiakaslähtöistä työtapaa omassa organisaatiossamme eli lapsiperheiden sosiaalityön tukipalveluissa Sipoon kunnassa. Opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena, ...
Kehittämishanke yhteistyössä Pelastusarmeijan asumispalveluiden kanssa siirtymävaiheen tukityössä – ”Se ei oo mikään ykspuoleinen iilimato.”
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä kehitettävää on siirtymävaiheen tukityössä Pelastusarmeijan Helsingin asumispalveluyksiköissä palvelun käyttäjien näkökulmasta. Pelastusarmeijan strategia- työryhmässä koottiin ...
Toimintatutkimus asiakaspalautejärjestelmän kehittämisestä Perhetalo Joutsikkiin
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena, jonka tarkoituksena oli kuvata Perhetalo Joutsikin asiakaspalautejärjestelmän suunnittelemista ja kehittämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakaspalautejärjestelmä ...
Asiakaslähtöisillä toimintatavoilla kohti asiakkaan osallisuutta : kehittämistyö asumispalveluyksikössä
(2022)
Asiakaslähtöinen työskentely ja asiakkaan osallisuus ovat olleet keskeisiä asioita sosiaali- ja terveystoimessa jo pitkään. Kuitenkin niiden näkyminen käytännöntyössä on vielä puutteellista. Osallisuus omaan elämään on ...
Kestilän naisvankilan toimintojen ja käytäntöjen kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kestilän vankilan toimintoja ja käytäntöjä naisvankien näkökulmasta. Tavoitteena oli kehityssuunnitelman laatiminen, joka toteutetaan yhdessä vankilan henkilökunnan kanssa. Kestilän ...